chantal-nepal-thailand.reismee.nl

Weekend in Chitwan

Afgelopen weekend ben ik in Chitwan geweest. Dit ligt in het zuiden van Nepal en is ongeveer 6 uur rijden met de bus vanaf Kathmandu. Het waren alleen maar slinger weggetjes en af en toe moest ik mijn hart vasthouden wanneer we een ander voertuig inhaalde maar wat een prachtig uitzicht onderweg! Tussendoor stopte de bus op een paar plekken met van die fijne vieze squad wc's!

Rond lunch tijd kwamen we aan en konden we meteen genieten van een lunch met veel groenten! Dat had ik echt gemist! Wat was de omgeving daar ook weer prachtig, het zonnetje scheen goed maar ook veel toeristischer. Aan het einde van de middag zijn we een stukje gaan lopen en zijn we gaan kijken naar we zonsondergang.'s Avonds hebben we heerlijk gegeten en zijn we naar een voorstelling met Nepalese muziek en dans. Daarna nog bij een kampvuur gezeten. Het voelde echt een beetje alsof het vakantie is!

De volgende ochtend stonden we vroeg op omdat we een druk programma hadden. Als eerste zijn we met een kanoe de riviers over gestoken naar de jungle om daar een wandeling te maken. Tijdens de tocht hebbben we zelfseen neushoorn gezien! Aan het eind van de ochtend konden we met de olifanten gaan zwemmen. Dit was zo gaaf! Na de lunch zijn we vervolgens een jeep safari gaan maken, heerlijk in het zonnetje met een geweldig uitzicht. Onderweg hebben we weer een neushoorn gezien en vele andere dieren zoals zwijnen, herten en apen.

Op de laatste ochtend zijn we nog een safari gaan maken door de jungle maar deze keer op een olifant. Ook dit was heel speciaal om mee te maken. Wat een enorme grote en lieve beesten zijn dat! Daarna was het weer tijd om terug te gaan naar Kathmandu.

Dit weekend was echt een prachtige ervaring, het voelde net als vakantie! Op facebook zal ik een aantal foto's uploaden omdat het te lang duurt om ze op de blog te uploaden. In mijn volgende blog zal ik wat meer vertellen over de ervaringen op de school.

Tot snel! X

Reacties

Reacties

Papsie

Wat mooi, wat heerlijk om te lezen.
Ook voor mij om te gnieten.
Dikke knuffel xx

Mamsie

Heerlijk om te lezen lieverd, ik krijg ook al dat vakantiegevoel! Nu weer lekker ervaringen opdoen op school. ! Trots op jou, dikke kus mamsie

Akie Weel

Lieve Chantal, Wat heerlijk om weer van je te horen.
Fijn dat je zo geniet:) Enjoy! liefs Akie en de rest X

Glenn

Hi Chantal,
Weer erg leuk om te lezen en ook dat je het zo naar je zin hebt.

Vele groetjes
Glenn

odette

Hi mop,
Zo leuk om al je verhalen te lezen en al je belevenissen.
Ik ben blij dat het goed gaat en dat je het leuk vindt.
Liefs, Odette

teddy

Geweldig tal, wat n mooie belevenissen weer! Heerlijk om te lezen ????! Kijk uit naar je volgende verslag. Liefs&knuffel dkvm

aytul

Zo zalig om u ervaringen te lezen.
Ik was eventjes met u mee????????
Geniet ervan lieve chantal
Grts van ons 4 ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active