chantal-nepal-thailand.reismee.nl

Laatste blog vanuit Thailand

Lieve allemaal,

Nog even een nieuwe blog voordat mijn reis er alweer op zit. Zaterdagochtend (Thaise tijd) vlieg ik namelijk naar huis.

Sinds mijn laatste blog ben ik nog een week bij de olifanten verbleven. Dit was net als de eerste week erg speciaal waardoor het toch wel moeilijk was om afscheid te nemen.

Afgelopen week ben ik gaan Thai boksen, iets wat ik normaal gesproken niet snel zal doen. Ik hoorde veel enthousiaste verhalen erover en was daarom erg nieuwsgierig geworden. Elke ochtend om 6.00 uur fietste ik, met twee andere Nederlandse meisjes en een Duits meisje, naar de boksschool. Vanaf daar konden we kiezen of we eerst 10 km wilde fietsen of een aantal km wilde hardlopen. Ik heb op dinsdag 5 km en donderdag 6-7 km hardgelopen waar ik toch wel een beetje trots op was! Na de warming up startten we met de training. Dit was echt zo ontzettend leuk maar ook best pittig na 3 maanden bijna niets te hebben gedaan! Rond 8.00 uur was de training afgelopen en kregen we rijst met kip. Tussen middag hadden we dan vrij en om 16.00 uur kregen we nog een uur training. Echt een ontzettende leuke week was dit.

Sinds maandag zit ik op het eiland Koh Samet waar ik mijn laatste dagen in Thailand aan het vieren ben. Het is hier 's ochtends bewolkt maar 's middags schijnt de zon volop en is het dus echt genieten op het strand. Vandaag ben ik een boottocht gaan maken en gaan snorkelen. Iets wat ik normaal gesproken ook niet zo snel zou doen omdat ik vissen niet zo leuk vind. Echter heb ik deze angst dus ook weer overwonnen!

Nu heb ik nog 1 strand dag voor de boeg en op vrijdag ga ik terug naar Bangkok. Heel gek dat het dan afgelopen is, al kijk ik er ook een beetje naar uit om weer thuis te zijn en jullie weer te zien!

Veel liefs!

Reacties

Reacties

Milou

Maandag pass??? Haha tot gauw lieve tal, we hebben je gemist xxx

Papsie

Fantastisch dat je al deze activiteiten doet die normaal niet zo snel zal doen. Lijkt me heel spannend voor je. Blijkbaar zit je daar echt te genieten, dus ik ook! Geweldig.

Zaterdagavond zien we je weer op Schiphol. Heerlijk dat je dan weer hier bent. Maar om eerlijk te zijn, zal ik al je avonturen/belevenissen wel missen....

Veel plezier de laatste dagen en tot snel, ik kan bijna niet wachten....
Hele dikke knuffel van je Papsie xxx

Kimberley

Je bent een kanjer!!! Liefs XXX

Mam

Niks maandag! Ik ga je zaterdagavond ophalen van Schiphol en geen dag later :)! Hahaha. Heerlijk genieten nog liefie en een hele goede reis.
Wat een kanjer ben je!
Dikke knuffel xxx

Lia Morcus

Geniet nog maar extra van je laatste dagen. Ook dat afscheid zal heel moeilijk zijn. Het land, lieve vrienden en natuurlijk ook de olifantjes. Nog even en je wordt met alle liefde ontvangen en omhelst door je familie. Wat zullen je ouders blij zijn. En trots :)
Heel veel plezier en ik hoop je snel weer te zien.
Liefs Lia

Chantal

Bedankt voor de lieve reacties! En ja ik vertrek vrijdag hihi. Ik heb het aangepast! X

Bab

Jeeemig, wat vliegt de tijd. Het klinkt in ieder geval als een geweldige reis. Stoer! Zie je gauw? Liefs, Bab

liefs Akie

Toppertje, fyn dat je weer naar huis komt met een rugzakje vol met leuke herinneringen. Goede reis?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active